Rabu, 28 November 2012

# Indah Tanpa Kata 11 #


bila tengok gambar nie,serius imantizz ingat dekat mak...nak tau sebab apa? Sebab mak imantizz dah bagitau awal2 dekat imantizz,time imantizz nikah nanti,mak nak imantizz pakai jubah,macam pengantin dalam gambar tu...hehehehe..

lambat lagi imantizz nak kahwin..=_="

6 ulasan:

  1. Balasan
    1. insya-Allah,kalau jodoh,tak ke mana...^_^

      Padam
  2. cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog bg komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog..chat blog tidak dikira nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

    BalasPadam
  3. insha allah pasti ada jodoh.. cepat2 lah kwen ye :)

    BalasPadam

Nak Hadiah ?