Rabu, 20 Februari 2013

Jiwang Karat.. :p


Entah apa2,imantizz teringat imantizz ada dengar lagu arwah Achik Spin yang bleh diterima telinga.Semua gara-gara Kedah.FM pasang waktu imantizz tengah 'bersilat' dekat dapur..hehehe..tak tau tajuk apa sebab imantizz nie 'kureng' sikit bab2 lagu jiwang..tambah2 yang jenis...err..jenis apa ya? Geng2 sekolah teknik dulu suka la lagu2 macam nie..^_^

Sekali imantizz taip 'ACHIK SPIN' dekat Youtube,terus kluar lagu yang ada kat atas tu.Macam nak terlompat2 ja..*terlompat?..bila lagu yang imantizz cari,jumpa..hehehe..best2..lagu pun dah di'download dekat 4shared tadi..yes2!!!! hehehe

Anggap ja yang nie lagu jiwang pertama yang akan tersimpan dalam cik Acer dan Bubble Bee..hehehe

en.truper,jngan gelakkan cik imantizz ya? : p

4 ulasan:

  1. awww... so aweet .. haha .. wieya pun tak pernah dengar lagu ni ..

    BalasPadam
  2. amboi kemain jiwang ye.. saya ni tak layan sangat lagu jiwang tapi tau aje kalau lagu tu keluar dekat radio. tah macam mana boleh tahu pun saya tak tahu.. haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. naluri ke'jiwang'an kuat tu...hahaha

      Padam

Nak Hadiah ?