Jumaat, 31 Ogos 2012

# Indah Tanpa Kata 8 #


** si kecik Sarah ** 

macam mak cik2 ja padahal baru 7 tahun..hehehe

gambar jamuan raya SK Padang Pusing kelmarin..



 p/s : dah 8 tahun imantizz tinggalkan zaman sekolah rendah...rindu!!!!!
         sekolah dah banyak berubah kot...
         nanti kena buat reunion balik nie...reunion dari taun 1999-2004...  

6 ulasan:

  1. baru ni pha is ada reunion bdak kolah rendah batch 1997-2002. maklumlah, dah 10 tahun x jumpa, muka pon dah lain2.. hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. wah,best2...kalau saya buat reunion nanti,mesti akan ada kawan yg bawak anak depa sekali...ada yg dah kahwin,ada anak padahal masing2 baru nak masuk 20 tahun...dahsyat!!!

      Padam
  2. hihi sarah yg comel.. matured tu.. comel comel sgt ;')

    BalasPadam
    Balasan
    1. comel la jugak...tak macam kita nie..huhuhuhu

      Padam

Nak Hadiah ?