Isnin, 27 Ogos 2012

Lima Tahun Perkara Itu Berlalu...


Dah lima tahun perkara tu berlalu tapi kenangan indah seperti itu pasti takkan lenyap dari ingatan

Hujan renyai-renyai di waktu tengahari...

Sabar menunggu masa untuk pulang ke rumah setelah seharian di sekolah

Bagaikan mimpi saja semua tu dah lima tahun berlalu

Lucu rasanya kerana waktu itu masih di bangku sekolah,baru mengenal tangis

dan

Hanya tautan pandangan mata kita,persahabatan kita terjalin

Terima kasih

++ 28 Ogos 2007-27 Ogos 2012 ++

Moga cinta hingga syurga abadi

p/s : inuyasha nie nampak ganas tapi dalam hati ada taman...hehehehe






6 ulasan:

  1. Ada taman bunga apa? Bunga raya? Hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. bunga ros..bunga raya tak wangi la,hehehe...inuyasha macam org yg menaip tu la..garang! macam papa singa!! hahahaha

      Padam
  2. so, anniversary la ni... hehehe

    happy anniversary...

    BalasPadam
  3. hehe, pejam celik dan pejam celik je syg ;)

    BalasPadam

Nak Hadiah ?