Jumaat, 22 Mac 2013

Dah Janji...


Transformers

Hari tu,sebelum datang ke Sungai Petani,imantizz dah janji dengan ayah yang imantizz nak tengok cita Transformers dengan ayah 23 haribulan ( esok la ) dekat tv2..dan sepatutnya petang tadi imantizz balik rumah tapi hujan lebat pulak.Bila imantizz bagitau ayah,ayah cakap ok..

Tup-tup,tadi imantizz sempat tengok jadual tayangan tv2 malam nie dekat surat khabar.Rupa-rupanya malam nie pun ada jugak tayangan cita Transformers.Rasa...rasa macam nak nangis ja..rasa macam nak suruh ja mak ayah datang SP,ambik imantizz balik..

Bukan imantizz tak pernah tengok cita nie,tapi imantizz suka tengok cita Inggeris dengan ayah...tapi mungkin bukan rezeki kot.Entah-entah,mungkin kalau imantizz ada dekat rumah pun,ayah mungkin duduk dekat surau.Last2 imantizz tengok sorang2 jugak..* think positif,cik Adi..

p/s : ayah,rindu la dekat ayah...huhuhuhuhu..nak balik rumah...

4 ulasan:

  1. saya tengok transformers semalam... best! tapi harini punya tak dapat nak tgok sebab tv rosak pulak.. sedih je

    BalasPadam
  2. best kalau dpt tengok ngan family...

    BalasPadam

Nak Hadiah ?