Isnin, 25 November 2013

Study Week ~ ~

Assalamualaikum semua...waa..akhirnya,dapat jugak aku update blog...dah berapa kurun aku tak update,hehehehe...aku bukannya malas nak update blog tapi tak ada kemudahan...huhuhuhu..lain la dngan cik Edo,

And now,alhamdulillah,aku dah ada kemudahan tu...sekarang dah masuk penghujung bulan November..bermakna,aku dah dekat dengan final exam...insya-Allah,7 Disember aku exam koku..cepatnya sem 1 nak berakhir..rasa macam baru semalam ja aku kemas barang,angkut mai UNISEL...huhuhuhu

Minggu depan dah start 'study week' tapi kelas ganti untuk subjek wajib dan subjek kursus ada lagi.Minggu nie minggu test..banyak benda yang nak kena hadam,baca,telan dan perati betoi2...huhuhu..assignment dah siap hantar cuma petang nie,untuk yang terakhir kali,kena buat forum...bercakap di petang Isnin waktu kelas koku dah macam sebati dengan aku dan hampir buat aku padam sikap aku yang sebenar-benarnya dulu seorang pendiam..keja bercakap ja..mungkin sebab aku bakal cikgu kot..kalau nak bercakap sepatah dua,aku kena ambik kursus Sains Perpustakaan la kan? 'Bercakap' dengan buku..hehehe

Apapun,aku nak kenalkan 'buah hati' aku yang terbaru selepas en.truper..baru ja nie...jeng3...

+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+


kenalkan,si comel Nur Iffah Farwizah...anak abang..cucu pertama mak ayah dan cicit sulung tok dan wan..perempuan tu...tercapai hajat mak nak cucu perempuan..aku tak jangka langsung nak dapat anak sedara perempuan tapi ok jugak kot...rindu la dekat si kecik nie...huhuhuhu...muka memang fotostat muka ayah dia..kulit macam ibu dia,cerah..lahir 23 September lepas..en.truper dok gelak ja bila aku bagitau yang Iffah lahir 23 haribulan...
dia cakap,'awat tak tunggu lagi 2 hari..kalau tak,sama dngan dia..' aku,..=_="...dia kan lahir 25 September..
dan,bila Iffah lahir,secara automatik aku jadi 'mama'..bangga wei ada anak walaupun hanya anak sedara...hehehe

Banyak benda yang aku nak update dekat blog tapi rasanya aku patut tumpu pada final dulu kot...subjek aku,walaupun tak ada kira mengira,dan aku kena banyak membaca,aku patut tumpu..hehehe

Ok,bye...^_^

p/s : aku call mak + kelas dah habis,masuk mood 'studi week' + mak macam rindu dekat aku + final nak dekat..so,adakah aku perlu balik kg??????

4 ulasan:

Nak Hadiah ?