Ahad, 8 Julai 2012

Segmen : Aku & Dia




klik SINI untuk join!!!

Assalamualaikum.Macam best ja segmen blogger Apit nie..Emm,imantizz_truper tak kisah sangat menang ke tak..kalau ada rezeki,dapat la...hehehe.Doddle nie comel..

Untuk soalan yang diminta untuk dijawab....tentang 3 sikap pasangan yang paling disukai..

# Pemalu dan Pendiam #

Serius...pemilik hati imantizz_truper adalah seorang yang pemalu..Mungkin sebab tu kot imantizz_truper tak boleh lupakan dia walaupun imantizz_truper dah bertukar ke SMTSP2...hahaha...teringat ja dengan sikap dia macam mana..hahaha....** selalu teringat kenangan manis kami yg buat imantizz_truper mula jatuh hati pada dia..

# Suka beri nasihat #

Sejak imantizz_truper dengan pemilik hati berkawan rapat,dia tak pernah putus-putus bagi nasihat.Dia selalu pesan,jaga diri,bila keluar wajib berteman,pakai pakaian tutp aurat,'jaga pergaulan sikit...awak tu hak saya' dan macam2 lagi.Dah 4 tahun kami berkawan,jadi 4 tahun la dia berpesan...hehehe...comel kan? imantizz_truper tak jemu langsung bila dia selalu bagi nasihat...rasa disayangi..hehehe 

# Penyayang #

Pemilik hati seorang yang penyayang.Dia selalu utamakan keluarga....terutama mak dia.Itu jaminan yg pemilik hati akan jaga imantizz_truper elok2.Dia pandai memujuk...kalau sedih,rasa nak cium bumi ataupun nak hentuk kepala dekat dinding,mesti imantizz_truper akan cari dia...dia akan pujuk dan bagi kata2 semangat walaupun imantizz_truper rasa tak terkesan langsung...lepas 2 3 minit,baru terkesan...sensor lemah..hahaha


imantizz_truper nak doddle warna pink-purple..**pemilik hati suka warna tu...purple ja la...imantizz_truper suka pink...
nama doodle,yg perempuan.letak nama ' imantizz',lelaki,' truper'....nama nie ada maksud yg tersirat...hehehe

nak tag....adik UNI..

10 ulasan:

  1. wahh ! ada maksud tersirat rupanya nama tuhh .. cehhhh ~ psst .. bisik2 dengan wieya sikitt . hahah .. selamat bersegmen .. siapakah pemilik hati imantizz truper itu ? siapakah ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. bila tiba saat untuk adik comel dhia adawiyah mengetahuinya,adik comel dhia adawiyah akan tahu jugak...hahahaha...

      Padam
  2. naj dtg follow sini...dari segmen yg sma..jom follow sini

    http://anereodacandid.blogspot.com/2012/07/segmen-aku-dia.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah follow awk jugak..salam ukhuwah..hehehe

      Padam
  3. gud luck... bagus kalau dapat pasangan yg suka bagi nasihat ni.. hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah...harap abg pha is pun akan dapat pasangan yg suka bg nasihat jugak..hehehe

      Padam
  4. peace. hihi.

    http://2.bp.blogspot.com/-OtvSZSDFuS8/T_5_Gi5Vp1I/AAAAAAAAJ2k/TG439gnx_PA/s1600/truper.png

    BalasPadam

Nak Hadiah ?