Khamis, 3 Januari 2013

Aku_Tahun Baru 2013

Assalamualaikum...selamat tahun baru 2013


agak2 tau dak apa video nie?? ^_^

imantizz terkilan la plak sebab imantizz langsung tak buat entri akhir tahun..imantizz sibuk dgn urusan kenduri abang sulung..apapun,nanti imantizzz akan 'pos'kan segala bagai gambar yg dah terakam..hehehehe...

sekarang imantizz tengah tolong mak uruskan segala bagai barang yg selerak dekat umah,hantar benda tu,benda nie..insya-Allah,lepas semua selesai,imantizz boleh blogwalking blogkawan2,blog kakak2,abang2 dan sewaktu dgnnya..hehehehe

cik Edo,aku dah minat tahap tak ingat dekat Schubert's Serenade lepas novel Gurindam Jiwa kembali pada hg balik...

apapun,kita jumpa balik nanti..hehehe

p/s: aku tengah kumpul semangat utk sambung studi dekat UNISEL...=_="..
      hari nie genap aku 4 tahun aku jd pasangan Mr Truper..hehehe

3 ulasan:

  1. Selamat tahun baru walaupun dah lambat nak ucap jugak..hehe btw salam kenal jugak :)

    BalasPadam

Nak Hadiah ?