Rabu, 26 September 2012

Kau Yang Selalu Ada


Ya,awak,en.truper...awak selalu ada dengan saya.Saya,cik imantizz,kawan awak,teman rapat awak,adik awak,bakal 'pengacau hidup' awak,seseorang yg awak perlukan bila awak ada masalah,teman bergurau awak..ya,saya la tu..saya la semua tu..

Dari kecik lagi..ehem,dari saya masih di bangku sekolah lagi sampai saya di pra-bangku alam pekerjaan sekarang,saya kenal awak...masih kenal awak,masih mem'buli' awak saban hari,masih memberitahu awak segala2nya tentang kehidupan saya yang bukannya seindah pelangi pada awak..dan awak akan tetap mendengar dengan tabah,sabar,cekal,tenang,malah sanggup menadah telinga awak mendengar bebelan saya.

Sekarang,awak dah besar.Ok,saya silap,awak dah dewasa.Dah boleh kahwin kot...hahahaha....Awak dah besar.Besar sikit dari saya yang muda 11 bulan ja dari awak.Tapi,pada saya,awak tetap budak kecik lagi yg saya boleh nasihat macam2 walaupun awak abang saya..yes,awak abang saya..abang yg bakal jadi mahram saya bila kita berdua jejakkan ke Tanah Suci nanti..amin..bukan abang yg selalu tarik telinga saya sekarang nie..faham ya? cepat2 la masuk meminang saya ya?

Selamat Hari Lahir ke-21

25 September 1991

Sekejap ja rasa...dah besar orang tu...en,truper,awak la 'orang' tu.Awak dah besar,jadi awak jadi lah abang yg baik untuk adik2 awak dan jaga mak ayah.Berusahalah untuk jadi hamba Allah yang soleh ya? Saya hanya mampu doakan dari jauh ja sebab saya duduk jauh dari awak...^_^.Moga awak panjang umur,murah rezeki,murah senyuman dan murah dengan apa-apa yg positif.Saya harap awak dapat capai cita2 awak tu,dapat genggam diploma pastu ijazah pulak..insya-Allah..pastu master,Ph.D,pastu...????

Harap awak,orang yg saya sayang akan berjaya...



Ku renung bintang di langit
Terus bersinar
Berkelip bagai degup jantungku
Masih ada

Ku ukir namamu kasih
Di lubuk hatiku
Kerna cintaku ini
Untukmu selamanya

Nafas yang tercipta
Ataupun terbuka
Kasihmu ku ada
Mengenal erti cinta

Ku tulis coretan ini
Dalam kerinduan
Buat dirimu yang selalu ada
Di ingatan

Diriku ada untuk seketika
Cinta ini takkan pernah
Ada yang lain
Dirimu ada untuk selamanya
Ku akui di hatiku
Kau yang selalu ada
oh..oh..oh..

Ku renung bintang di langit
Terus bersinar

Kau yang selalu ada...


hadiah buat birthday boy..nie sample ja...hehehe



Aiman yang punya lagu nie..kalau nak dengar,tanya p.cik Google...^_^...lagu best..bukan ayat jiwang yg imantizz karang..hehehe..

p/s : tengah dengar lagu kau yang selalu ada...sambil tahan sejuk sebab angin lepas hujan masuk dalam umah..dah 2 hari hujan kot...huhuhu

9 ulasan:

Nak Hadiah ?